Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Bel verzoek

Naam:*
Telefoonnummer:*

Personal Training in Dordrecht

waar vooruitgang centraal staat!

Functioneel Trainen

Het belangrijkste van training is, dat het functioneel moet zijn. Middels oefeningen die overeenkomen met bewegingspatronen uit het dagelijkse leven, trainen we functioneel en streven we ernaar, zoveel mogelijk spieren aan het werk te zetten bij de uit te voeren oefeningen. Dit werkt uitermate effectief! 

Doelgericht Trainen

Iedere persoon is anders. Maar iedereen heeft bij ons gemeen dat er wordt getraind met een doel. Dit kan bijvoorbeeld zijn het versterken van de spieren in het bovenlichaam of het verliezen van de laatste kilo’s om op het ideale gewicht te zijn. Zonder helder doel kan er niet specifiek worden getraind. Het is daarom belangrijk een goed en realistisch doel voor ogen te hebben. 

Intensief Trainen

Met trainen op een hoge intensiteit worden korte intensieve inspanningen geleverd, ten opzichte van een korte rust periode. Dit brengt veel voordelen met zich mee, het lichaam kan namelijk nooit wennen aan deze belasting, waardoor je training op training beter en sterker wordt. Dit resultaat is niet alleen aan de buitenkant zichtbaar, ook binnen in het lichaam verbetert het lichaam zich op veel punten.

Meting

Meten is weten. De geboekte resultaten worden zichtbaar door ze te meten. Dat kan op veel manieren. Bijvoorbeeld door simpelweg op de weegschaal te staan (dit geeft aan hoeveel kilogram je bent afgevallen/aangekomen), maar over de verdere effectiviteit van de training geeft dit geen informatie. Vandaar dat ik ook gebruik maak van andere, aanvullende meetmethoden, namelijk:

Vetpercentage (huidplooi)

Basal Metabolic Rate

0-meting

Middels deze metingen, kun je vaststellen of je daadwerkelijk vooruit gaat, en de doelstelling bereikt die bij de 0-meting zijn afgesproken.

Meten is weten

Testen

Tijdens de 0-meting voeren we ook een aantal testen uit. Zo’n test geeft duidelijk weer hoe goed/slecht iemand scoort. En door middel van een aantal verschillende testen, kan de belastbaarheid van jouw lichaam worden vastgesteld. Wij hanteren in beginsel de volgende testen:

Conditietesten,

Coördinatietesten en

Een  RM (schatting) testen.

De uitslagen van deze testen geven weer in hoeverre wij jou kunnen belasten tijdens de personal training sessies.